På väg från Österrike
Efter en fantastisk månad med vandringar och naturupplevelser i Österrike är det dags att runda av. Vi rundar av mjukt. Med en biltur. Här kommer några bilder från de sista två dagarna i Österrike på väg genom Salzkammergut.
Även om vi nu lämnar Österrike har vi kvar en rad inlägg från resan som kommer framöver. Allt från dalvandringar i Bad Gastein till falkuppvisning och glaciärvandring till Stubacher Sonnblick. Så håll utkik.

Man kan tro att man är vid Medelhavet, så turkost är vattnet. Men vi är på promenad vid Wolfgangsee.

Här kan man ta igen sig under promenaden. Kan behövas om det som den här dagen är trettio grader varmt.

Ett av St Gilgens fina hus. Också detta en stad mycket välbesökt av turister som vill ta en båttur på Wolfgangsee.
Text: Eyal
Bild: Kerstin









